TULIP – Modulul pentru angajati
Comunicati exclusiv online, transmiteti rapid informatii sau documente si beneficiati de acces permanent la toate documentele necesare: contract de munca, cereri diverse, fluturasi de salariu sau adeverinte.

Acces la dosarul de angajare in cloud
Modulul TULIP pentru angajati se poate accesa doar in baza unui ID unic si a unei parole. Portalul este accesibil in 10 limbi, in orice moment si de pe orice dispozitiv: desktop, laptop, tableta sau smartphone.
Fara timp pierdut pentru completarea cererilor pe hartie, comunicarii prin telefon ori e-mail sau neintelegeri in ceea ce priveste pierderea de documente sau depasirea termenelor-limita.
Modulul pentru angajati al portalului TULIP ofera HR-ului companiei posibilitatea de a crea foldere individuale, personalizate pentru fiecare angajat. Prin urmare, fiecare angajat isi poate accesa dosarul personal pentru a vizualiza si descarca documente necesare in interes personal sau pentru a incarca documentele solicitate de catre companie in vederea procesarii corecte a salariilor.
Evidenta absente
Angajatii pot completa si trimite cererile de concediu online, prin intermediul portalului TULIP, urmarind constant statusul cererii.
Fiecare angajat are posibilitatea de a depune online cereri individuale sau alte documente similare, care afecteaza pontajul lor (zile de concediu, concediu medical, alte zile platite/neplatite), precum si inregistrarea altor activitati desfasurate in afara spatiului de lucru, conform specificului functiei detinute: activitati de protocol, deplasari, delegatii etc. Zilele libere la nivel national (de sarbatoare legala) vor fi setate la implementare si revizuite la fiecare inceput de an.
Toate absentele sunt accesibile in modulul TULIP Payroll, printr-un filtru cronologic si prin delimitare distincta a starii de aprobare.


Fluturasi de salariu in format electronic
Angajatii au posibilitatea de a accesa si descarca fluturasii de salariu de pe desktop, tableta sau smartphone. Fisierul generat de sistem este protejat prin parola, oferind siguranta informatiilor privind salarizarea, chiar si dupa descarcare.
In plus, sistemul este configurat pentru a trimite o notificare prin e-mail pentru fiecare individ, atunci cand fluturasii au fost incarcati si gata pentru a fi accesati. Un avantaj il reprezinta istoricul prezent in cadrul platformei, prin care angajatii isi pot tine evidenta tuturor fluturasilor de salariu.
Solicitari online
Fiind conceput in vederea unificarii canalelor de comunicare si eficientizarii schimbului de date dintre angajat si companie, modulul TULIP pentru angajati permite si activarea functiei de Solicitari Online.
Toti angajatii vor avea, astfel, optiunea de a trimite intrebari tehnice cu privire la modul de utilizare a portalului, precum si trimiterea de intrebari cu privire la datele salariale.
Angajatul va avea acces permanent la solicitarile trimise, sortate dupa data, tip, stare si subiect.


Sistem de notificari pentru angajat
In baza procedurilor interne si a specificului fiecarei companii, portalul TULIP ofera posibilitatea de a defini sarcini individuale si termene-limita in executarea acestora.
Angajatul va primi notificari de fiecare data cand task-ul este creat si cand este stabilit termenul-limita de indeplinire al acestuia.
Fara timp pierdut in organizarea de intalniri suplimentare, apeluri telefonice catre departamentul de resurse umane, fara riscuri de a trimite documente catre persoana gresita, fara completarea manuala a cererilor.
TULIP – Modulul pentru angajati
Comunicati exclusiv online, transmiteti rapid informatii sau documente si beneficiati de acces permanent la toate documentele necesare: contract de munca, cereri diverse, fluturasi de salariu sau adeverinte.

Flux de aprobare online pentru documentele necesare in salarizare si HR
Sistemul de aprobare integrat al platformei TULIP a fost creat in vederea eficientizarii activitatilor salariale si de administrare a resurselor umane. In acelasi timp, acesta asigura un nivel de securitate sporit si elimina riscul de a pierde documentele sau informatiile prin transmiterea lor pe e-mail sau in format fizic.
Atribuirea responsabilitatilor, stabilirea de termene clare si urmarirea activitatii de salarizare nu vor mai reprezenta o povara cu modulul TULIP pentru manageri:
- Personalizare a fluxului de aprobare pentru fiecare folder sau document (responsabil, termen limita si status)
- Nivel de securitate si reponsabilitate clar definit pentru fiecare categorie de utilizator
- Lista detaliata a responsabilitatilor individuale pentru fiecare utilizator
- Personalizare in baza politicilor si procedurilor interne ale companiei
- Jurnal de activitate detaliat privind toate activitatile desfasurate in cadrul portalului de fiecare utilizator
- Posibilitate de a adauga comentarii la respingerea unui document
- Posibilitate de aprobare a unei sarcini de pe orice dispozitiv: desktop, laptop, tableta sau smartphone, atata timp cat politica de securitate este indeplinita
- Privire de ansamblu asupra fluxului de lucru si istoria fiecarui folder/document, ca parte a transparentei in lucru
Pontaj online si aprobare absente
Atunci cand un angajat depune o cerere sau un alt tip de document pentru a justifica o absenta (concediu de odihna, concediu medical, zi platita/neplatita), acesta este imediat importat in modulul TULIP pentru manageri si adaugat direct in sistemul de aprobare. Dupa verificare si aprobare, perioada solicitata este adaugata automat in pontajul online, sub categoria de absenta solicitata in cererea online.
Beneficii:
- Vizualizare cronologica pe luna, saptamana si status de aprobare inclus
- Conectare automata la fluxul de aprobare si de notificare a portalului TULIP Payroll
- Absentele aprobate sunt importate automat in soft-ul de salarizare
- Posibilitate de aprobare individuala sau bulk, in functie de filtrul setat
- Schimb de informatii online – sigur si in timp real – intre companie si angajat
- Eliminarea completa a gestionarii documentelor in format fizic (hartie), eliminand astfel si riscurile/erorile aferente
- Raport detaliat specific pentru fiecare tip de abesenta si posibilitate de conectare cu sistemul de pontare


Raportare salariala si distribuire automata a fluturasilor de salariu
Sectiunea de rapoarte este conceputa pentru utilizatorii cu un nivel ridicat de acces pentru a vizualiza, aproba, respinge, descarca documente. Aceasta sectiune este conectata la un sistem de aprobare predefinit.
Cum functioneaza?
- Toate rapoartele de salarizare sau necesare in cadrul departamentului de resurse umane sunt incarcate automat din software-ul de salarizare si salvate in functie de an, luna si tip de raport
- Existenta unei structuri ierarhizate privind persoana responsabila pentru aprobarea finala
- Dupa ce toate rapoartele sunt aprobate, fluturasii de salariu parolati sunt trimisi automat in contul online al fiecarui angajat
- Dupa incarcare, angajatul este notificat prin email
- Daca angajatul are comentarii, acesta le va transmite prin intermediul modulului dedicat, iar responsabilul de salarizare sau resurse umane ii va raspunde acestuia tot prin intermediul TULIP
Managementul beneficiilor
Modulul Beneficii permite companiilor gestionarea beneficiilor pe care le ofera angajatilor cu ajutorul unui flux de aprobare. Managerul de HR poate crea orice beneficiu pe care compania, setand nivelul de aprobare, notificarile si calculul aferent. Modulul poate fi personalizat in functie de cerintele clientului, acesta fiind cel care decide lista beneficiilor si procesele conexe din TULIP.
