Administrati toate activitatile contabile si documentele in cloud, prin intermediul modulului TULIP Accounting.
Renuntati la utilizarea documentelor in format fizic (hartie) si lucrati eficient online!
- Integrare OCR, incarcare automata, conexiune la fluxul de aprobare si procesare prin modulul de scanare, extragere date si validare
- Arhiva electronica si conexiune cu software-ul contabil existent
- Adaugati comentarii per document la incarcare/import/respingere
- Posibilitatea de a predefini si de a organiza dosarele online, in baza politicilor interne ale companiei si cerintelor de raportare
- Integrarea fluxului de aprobare pentru fiecare fisier in parte
- Jurnal de activitate detaliat per utilizator, document sau folder
- O interfata prietenoasa, accesibila de pe orice dispozitiv
- Functionalitate simpla drag&drop
- Disponibila in 10 limbi
- Suport tehnic online
- Incarcarea tuturor documentelor contabile indiferent de format, fara restrictii de dimensiune
- Defineste rolul fiecarui tip de utilizator si gradul de confidentialitate al fisierelor si documentelor contabile
Reduceti timpul de procesare al documentelor contabile la jumatate!
Unificarea canalelor de facturare
Folositi doar facturi in format fizic (hartie)?
Administrati facturi, chitante, note de credit si alte documente contabile prin utilizarea platformei TULIP, sectiunea Scanare:
- Web scanner integrat in platforma
- Posibilitatea de ajustare a documentelor scanate in cloud
- Odata salvate, documentele vor fi adaugate in foldere dedicate de contabilitate, iar aprobarea fluxului de lucru se va activa automat
Daca utilizati tehnologia EDI (Electronic Data Interchange) pentru gestionarea facturilor sau daca facturile sunt primite in format PDF direct in inbox (email), puteti sari peste acest pas.
Extragere si validare date
Odata salvate, sistemul integrat ORC va extrage automat datele pe baza setarilor personalizate pentru client si a algoritmilor integrati.
Criteriile de validare a datelor care stau la baza extragerii de date corespunzatoare sunt prestabilite in faza de implementare – validari matematice, validarea unor criterii specifice, validarea impotriva bazelor de date din software ERP etc.
Daca este necesar, exista si posibilitatea validarii manuale per document.
Previzualizare, aprobare, arhivare
Atat documentele scanate, cat si datele extrase sunt gata pentru a fi verificate si aprobate!
Previzualizati datele extrase inainte de prelucrarea finala si aprobare, adaugati sau eliminati campuri daca este cazul si trimiteti informatia catre software-ul contabil* pentru importul automat in campurile specifice.
Odata procesate si validate, toate documentele vor fi transferate in arhiva electronica TULIP.
*TULIP Accounting poate fi usor integrat cu orice sistem ERP
Lucrati paperless pentru a diminua timpul de procesare contabila si eliminati erorile prin automatizare!
Structura clara a folderelor de lucru
Predefiniti folderele contabile in functie de an, luna sau orice categorie necesara pentru a respecta regulile interne ale companiei.
Reguli clare de responsabilitate
Setati drepturi de aprobare, setati categorii de utilizatori pentru a controla accesul la documente sau informatii confidentiale, in functie de politicile interne ale companiei dumneavoastra.
Lista activitatilor contabile
Puteti seta o lista individuala de activitati in functie de statusul de rezolvare si termenul limita. Este recomandata conectarea listei la sistemul TULIP de alerte/notificari.
Acces de pe orice dispozitiv
Puteti accesa (vizualiza, comenta si aproba) toate fisierele si documentele de pe orice desktop, laptop, tableta sau smartphone.
Alerte si notificari
Fiecare persoana implicata in aprobarea finala va putea primi o alerta pe e-mail de fiecare data cand un task a fost finalizat.
Alertele pot fi conectate direct cu calendarul personal din Outlook.
Jurnale de activitate detaliate
Administratorii de cont pot exporta istoricul activitatilor fiecarui utilizator sau rapoarte detaliate de activitate per document sau folder.
Acces la datele generate de sistemul contabil
Integrarea cu software-ul de contabilitate necesara in stadiul de automatizare a procesarii contabile, transforma TULIP in principala interfata utilizata de companie, deoarece utilizatorii cu acces ridicat pot verifica, in plus, si informatiile procesate in software-ul de contabilitate sau statusul acestora.
In momentul in care contabilul finalizeaza procesarea lunara, toate rapoartele vor fi salvate automat in fisierul “Rapoarte” in functie de an, luna si categorie, pentru a fi aprobat si arhivat.
Introducerea cheltuielilor online
Reduceti erorile si timpul petrecut cu activitatile birocratice!
Lucrati eficient si oferiti angajatilor posibilitatea de a completa si inregistra online rapoartele de cheltuieli si alte cereri periodice specifice.
Aveti posibilitatea de a personaliza procesul de aprobare pentru fiecare tip de intrare si de a conecta modulul de cheltuieli direct cu cel de automatizare a procesarii contabile.
Sistem complex de aprobare
Varianta standard TULIP contine un sistem predefinit de aprobare. Cu toate acestea, se recomanda personalizarea in functie de nevoile specifice ale fiecarei companii.
Fluxul de aprobare este vizibil deasupra fiecarui fisier si document, pentru a permite stabilirea termenelor limita, precum si dreptul de acces si aprobare al utilizatorilor.
In plus, va genera un jurnal detaliat de activitate, eliminand orice indoiala in ceea ce priveste responsabilitatile lunare.