- Integrare OCR, incarcare automata, conexiune la fluxul de aprobare si procesare prin modulul de scanare, extragere date si validare
- Arhiva electronica si conexiune cu software-ul contabil existent
- Adaugati comentarii per document la incarcare/import/respingere
- Posibilitatea de a predefini si de a organiza dosarele online, in baza politicilor interne ale companiei si cerintelor de raportare
- Integrarea fluxului de aprobare pentru fiecare fisier in parte
- Jurnal de activitate detaliat per utilizator, document sau folder
TULIP Accounting
De la administrarea inteligenta a documentelor si personalizarea fluxurilor de aprobare, pana la automatizarea procesarii documentelor contabile – totul sub o singura platforma!
Renuntati la utilizarea documentelor in format fizic (hartie) si lucrati eficient online!
- O interfata prietenoasa, accesibila de pe orice dispozitiv
- Functionalitate simpla drag&drop
- Disponibila in 10 limbi
- Suport tehnic online
- Incarcarea tuturor documentelor contabile indiferent de format, fara restrictii de dimensiune
- Defineste rolul fiecarui tip de utilizator si gradul de confidentialitate al fisierelor si documentelor contabile
Reduceti timpul de procesare al documentelor contabile la jumatate!
Etapa 1
Folositi doar facturi in format fizic (hartie)?
Administrati facturi, chitante, note de credit si alte documente contabile prin utilizarea platformei TULIP, sectiunea Scanare:
- Web scanner integrat in platforma
- Posibilitatea de ajustare a documentelor scanate in cloud
- Odata salvate, documentele vor fi adaugate in foldere dedicate de contabilitate, iar aprobarea fluxului de lucru se va activa automat
Daca utilizati tehnologia EDI (Electronic Data Interchange) pentru gestionarea facturilor sau daca facturile sunt primite in format PDF direct in inbox (email), puteti sari peste acest pas.
Etapa 2
Odata salvate, sistemul integrat ORC va extrage automat datele pe baza setarilor personalizate pentru client si a algoritmilor integrati.
Criteriile de validare a datelor care stau la baza extragerii de date corespunzatoare sunt prestabilite in faza de implementare – validari matematice, validarea unor criterii specifice, validarea impotriva bazelor de date din software ERP etc.
Daca este necesar, exista si posibilitatea validarii manuale per document.
Etapa 3
Atat documentele scanate, cat si datele extrase sunt gata pentru a fi verificate si aprobate!
Previzualizati datele extrase inainte de prelucrarea finala si aprobare, adaugati sau eliminati campuri daca este cazul si trimiteti informatia catre software-ul contabil* pentru importul automat in campurile specifice.
Odata procesate si validate, toate documentele vor fi transferate in arhiva electronica TULIP.
*TULIP Accounting poate fi usor integrat cu orice sistem ERP
Lucrati paperless pentru a diminua timpul de procesare contabila si eliminati erorile prin automatizare!