CE ESTE TULIP HR?
TULIP HR permite angajatilor tai sa administreze sarcinile pe cont propriu prin interactiunea cu o interfata self-service securizata, usor de utilizat si complet personalizata – in timp ce scapi de folosirea hartiilor, de procesele offline si de circulatia datelor sensibile in cadrul biroului.
Dezvolta-ti echipele de resurse umane cu un instrument de reproiectare, simplificare si eficientizare a proceselor de HR, folosind date complet digitalizate si automatizari inteligente ale fluxurilor de lucru, pentru a administra eficient procesul de salarizare si sarcinile de administrare a resurselor umane legate de timpul de lucru si prezenta angajatilor, procesul de onboarding, gestionarea beneficiilor, decontarea calatoriilor de afaceri, organizarea de evenimente si nu numai.
DE TARI
DE CLIENTI
DE UTILIZATORI
DE DOCUMENTE PE LUNA
IMBUNATATESTE-TI FUNCTIA DE ADMINISTRATOR HR PRIN IMPLEMENTAREA TULIP
Procesarea salarizarii
Colecteaza, aproba si pregateste date pentru un calcul salarial fara erori, prin intermediul unui instrument online sigur si foarte usor de urmarit. Beneficiaza de un portal pentru angajati de tip self-service pentru a accesa fluturasii de salariu si alte documente de angajare intr-un singur loc.
Ce iti ofera TULIP
- Schimb de date pentru prelucrarea precisa a salarizarii – gestionata intr-un singur loc
- Distribuirea fluturasilor de salariu si arhivarea tuturor documentelor din cloud
- Gestionarea solicitarii salarizarii – tickete online si notificari pe e-mail
- Politica stricta privind drepturile de acces
- Instrument sigur si conform GDPR pentru a gestiona datele cu caracter personal
- Suport pentru utilizator – flexibil si disponibil oricand
Gestionarea beneficiilor
Dezvolta echipele de resurse umane cu un instrument simplu, usor de utilizat, pentru a planifica si a oferi beneficii angajatilor, printr-o interfata self-service intuitiva. Permite angajatilor tai sa selecteze un beneficiu din gama lor individuala, sa desfasoare un flux de lucru de aprobare personalizat, sa primeasca notificari despre noile beneficii adaugate sau aprobarea cererilor lor. Acceseaza rapoartele si orice alte informatii de care ai nevoie in cel mai scurt timp.
Ce iti ofera TULIP
- Navigarea facila prin oferta de beneficii (descriere, disponibilitate, termeni si conditii de aplicare)
- Notificari in inbox, sistem de ticketing si fluxuri de lucru adaptate
- Rapoarte automate, precum urmarirea cotei de beneficii pe angajat si multe altele
Gestionarea calatoriilor de afaceri
Planifica, aproba si rezolva costurile calatoriilor de afaceri intr-un singur loc, printr-un instrument online. Simplifici si automatizezi cheltuielile, raportezi procesul si transformi povara delegatiilor intr-o sarcina usor de indeplinit, atat pentru angajatii tai, cat si pentru echipa financiara.
Ce iti ofera TULIP
- Calatorii de lucru gestionate printr-o singura interfata, complet online
- Cererea si aprobarea aranjamentelor de calatorie cu managerii
- Formulare automate pentru decontarea cheltuielilor
- Lipsa hartiilor si a sarcinilor offline pentru colegi si echipele financiare
Gestionarea evenimentelor
Creeaza categorii si etichete de evenimente personalizate, liste de asteptare in cazul depasirii capacitatii evenimentelor si conditii personalizate pentru inscriere printr-o interfata inteligenta si intuitiva. Managerul de evenimente va avea acces imediat la toate rapoartele participantilor, statistici, notificari prin e-mail si orice alte informatii necesare.
Ce iti ofera TULIP
- Gama larga de optiuni pentru anuntarea evenimentului, inregistrare si comunicare
- Posibilitatea de a naviga prin evenimente cu usurinta si a interactiona mai activ
- Nu exista documente si foi cu participanti
- Personalizari fara limita ale interfetei
DE CE SA ALEGI TULIP PENTRU ADMINISTRAREA GLOBALA A RESURSELOR UMANE?
Optimizezi la nivel global
Obtii o interfata unificata cu functiile de administrare a resurselor umane din toate tarile in care operezi. Reexaminezi si simplifici sistemul de T&A, salarizarea si procesele centrale de resurse umane si adaptezi toate fluxurile de lucru, in functie de nevoile tale exacte la nivel global.
Conformitate locala stricta
Simplifici procesele la nivel global, respectand pe deplin reglementarile locale, in ceea ce priveste legislatia muncii, GDPR, impozite sau orice alte cerinte statutare specifice tarii, care au impact asupra administrarii resurselor umane.
Imbunatatesti capacitatile globale de raportare
Captezi, procesezi si valorifici date unificate legate de timp si prezenta, salarizare sau date de resurse umane pentru a circula in intreaga organizatie, utilizand o singura platforma internationala. Sporesti vizibilitatea raportarii la nivel local si transfrontalier pentru luarea de decizii rapide si precise.
Lanseaza-te fara probleme in locatii noi
Elimini povara oricarei instalari de software sau hardware atunci cand intri pe o piata noua. Oferi angajatilor tai o modalitate usoara de a interactiona cu echipele de resurse umane pe o platforma cloud sigura, foarte usor de urmarit, oricand si de pe orice dispozitiv.
INTERFATA INTUITIVA PENTRU GESTIONAREA PROCESELOR DE ADMINISTRARE A RESURSELOR UMANE
Lista de fluturasi de salariu
Lista de fluturasi de salariu
Exemple de liste de beneficii
Exemple de liste de beneficii
Cereri pentru calatorii de afaceri
Cereri pentru calatorii de afaceri
Gestionarea evenimentelor
Gestionarea evenimentelor