Încă folosești Excel pentru a programa turele angajaților? Nu mai este nevoie! Îți prezentăm instrumentul nostru de planificare a turelor în cloud, conceput special pentru companii din domenii precum retail, call center, HoReCa și producție. Iată cum funcționează:

Este un modul dedicat de pontaj, parte a platformei TULIP. Pe lângă planificarea interactivă a turelor, modulul oferă și funcționalități clasice precum pontaj, aprobarea absențelor și exportul datelor pentru salarizare – toate conforme cu legislația locală. Cu TULIP, crearea unui calendar de ture este rapidă și simplă.
Funcționalități cheie ale planificării turelor în TULIP:
-
Verificări automate de conformitate: Asigură respectarea cerințelor legale, inclusiv pauze obligatorii, durata turei și altele.
-
Gestionarea absențelor și prezenței: Urmărește cu ușurință absențele și alte date legate de pontaj.
-
Etichetarea angajaților: Programează turele în funcție de competențele, certificările sau caracteristicile angajaților. De exemplu, poți eticheta angajații în funcție de cunoașterea limbilor străine și astfel să te asiguri că fiecare tură are personalul potrivit.
-
Planificare peste luni și ani: Programează fără întreruperi ture care traversează perioade calendaristice diferite.
-
Interfață web: Nu necesită instalarea niciunui software. Totul se gestionează online de pe calculator, mobil sau tabletă.
-
Acces personalizabil: Poți decide dacă managerii programează turele sau dacă permiți angajaților să-și gestioneze singuri programul.
-
Proces simplificat: Fără macrocomenzi complicate în Excel sau actualizări manuale la schimbări legislative. Cu TULIP, turele se planifică în câteva minute, iar restul este gestionat automat în fundal.
-
Notificări în timp real: Angajații primesc alerte pe e-mail ori de câte ori li se modifică programul.
Pentru mai multe informații despre planificatorul de ture, consultă comunicatul nostru de presă privind lansarea acestuia.
Comunicat de presă – TULIP Solutions
Platforma cloud TULIP își extinde sistemul de management al timpului și prezenței printr-un nou modul: „Planificare ture”. Disponibil acum pentru companiile din retail, producție și HoReCa, aducem un instrument sofisticat pentru gestionarea prezenței angajaților.
Planificatorul online de ture este o funcționalitate complet nouă pentru regiunea Europei Centrale și de Est. „Da, multe sisteme de pontaj au planificare de ture, dar aproape niciunul nu este în cloud. Angajații sunt de obicei nevoiți să instaleze un software pe calculatorul lor. Cu TULIP, primesc doar un nume de utilizator și o parolă pentru accesarea portalului web și pot începe imediat să lucreze în sistem. Nu este nevoie de aplicații, software sau echipamente suplimentare”, declară Viktor Mečiar, directorul general TULIP Solutions.
Cum funcționează planificarea turelor în TULIP?
Sistemul funcționează pe baza unor calendare predefinite. „Configurăm diferite calendare în funcție de acordul cu clientul. Fiecare calendar are parametri precum lungimea ciclului, regimul turelor sau fondul săptămânal. Sistemul generează automat planul de ture pentru angajat, în funcție de calendarul selectat. Planul poate fi modificat manual. Bineînțeles, totul trebuie să respecte legislația, iar sistemul nostru face verificarea automat”, explică Viktor Mečiar.
Planificatorul de ture din TULIP include și alte funcții care permit o organizare eficientă a muncii angajaților. Managerul de ture poate „eticheta” angajații și îi poate filtra după aceste etichete (etichetele sunt create tot de manager). De asemenea, poate atribui angajații în echipe diferite. Totul este vizualizat prin culori, astfel încât utilizarea TULIP rămâne prietenoasă și intuitivă, chiar și în această versiune avansată.
TULIP oferă și o gestionare simplă a prezenței negative (gestionarea absențelor). Modulul se poate conecta cu softul de salarizare și poate exporta datele necesare procesării salariilor. TULIP nu furnizează dispozitive hardware, așadar nu este posibilă urmărirea prezenței prin cartele sau biometrie.
Platforma TULIP este dezvoltată încă din 2012, iar în prezent este utilizată de peste 550 de companii din 16 țări din întreaga lume.
TI-A PLACUT CE AI CITIT?
Te poti bucura de mai mult! Aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi informatiile direct in inbox.