In ultimul deceniu, TULIP a devenit o platforma cloud globala, gazduind peste 2.800 de companii, cu peste 115.000 de utilizatori si peste 30 de locatii. Datorita modelului nostru flexibil de livrare, ne urmarim fara probleme clientii catre locatii noi, pentru a-i sprijini cu solutii dedicate de resurse umane si financiare pe masura ce cresc.
ANI PE PIATA
DE TARI
DE CLIENTI
DE UTILIZATORI
DOCUMENTE PROCESATE PE LUNA
ISTORIA SI SCOPUL NOSTRU
TULIP a fost dezvoltat ca o solutie cloud interna de catre o echipa de profesionisti in domeniul resurselor umane si al contabilitatii, care cautau simplificare, automatizare si eficienta – pentru a face munca mai usoara pentru clientii lor si pentru ei insisi. De la inceputurile sale umile ca un sistem online de gestionare a documentelor si fluturasilor de salariu ale angajatilor, TULIP a devenit o solutie middleware complexa, care acopera multe domenii ale resurselor umane si finantelor. Echipa actuala din spatele TULIP este un grup de dezvoltatori, specialisti IT, designeri de sisteme sustinuti de experti in contabilitate, resurse umane, salarizare si taxe, cu pasiune comuna pentru inovatie si viziune comuna a unui back-office complet bazat pe cloud.
MISIUNEA SI VALORILE NOASTRE
Misiunea noastra este de a ne sprijini clientii, colegii si partenerii sa isi atinga visurile, lasand o amprenta pozitiva asupra lumii. Ghidati de valorile noastre puternice precum excelenta, cooperarea, flexibilitatea, pasiunea, increderea si implicarea, atingem succesul prin indeplinirea unor obiective care implica mai mult decat realizarile financiare. Credem cu tarie ca a da inapoi comunitatilor locale si persoanelor implicate este la fel de important ca orice alt serviciu pe care il oferim, prin urmare, suntem ghidati de strategia „Triple P bottom line” (oameni, planeta si profituri) – care se concentreaza pe masurarea impactului activitatilor noastre asupra vietii oamenilor si a planetei noastre, pe langa rezultatele financiare.
INTALNESTE ECHIPA NOASTRA
MILOŠ BADZÍK
ANALYST
BARBORA DUNÍK
DEVELOPER
ĽUBOMÍRA DEPTOVÁ
SPECIALIST
JANA ĎATKOVÁ
PROJECT MANAGER
JÚLIA ĎURINOVÁ
SPECIALIST – TULIP ACCOUNTING
MILAN FILO
SPECIALIST
MICHAL GAŠPARÍK
TEAM LEADER – DEVELOPERS
JÁN HESKO
DEVELOPER
LUCIA JAKUBÍKOVÁ
CONSULTANT – TULIP ACCOUNTING
TOMÁŠ JALČ
SPECIALIST
KRISTÍNA JÁNOŠOVá
HR MANAGER
VERONIKA JAŇÁKOVÁ
PROJECT MANAGER
DANIEL JURAČKA
JUNIOR FRONT-END DEVELOPER
MARTIN KLAČANSKÝ
DOCUMENTATION CLERK
MARTINA KOVÁR
HR SPECIALIST
KLAUDIA KUČEROVÁ
DOCUMENTATION SPECIALIST
MAREK MARCINKO
BACK-END DEVELOPER
MATÚŠ MAREK
PROJECT MANAGER
VIKTOR MEČIAR
MANAGING DIRECTOR
JOZEF MIŠKOLCI
SPECIALIST
VLADIMÍR PACHOLSKÝ
CONSULTANT – TULIP ACCOUNTING
JURAJ PÉTERY
TEAM LEADER TULIP ACCOUNTING
MAREK RABADA
DEVELOPER – TULIP ACCOUNTING
DUŠAN REHÁK
TEAM LEADER – TULIP PAYROLL
MARTIN SVETLÍK
TEAM LEADER TULIP SUPPORT
MICHAL SVETLÍK
SPECIALIST
DIANA ŠILONOVÁ
DELIVERY CENTER TEAM LEADER
MONIKA ŠUŠOLIAKOVÁ
JUNIOR DEVELOPER
DAGMAR VALACHOVÁ
CONSULTANT – TULIP ACCOUNTING
SOŇA VÝHONSKÁ
MARKETING MANAGER
DOVADA CALITATII NOASTRE
Protejand cel mai inalt nivel de securitate a datelor cu caracter personal, calitatea serviciilor si performanta de livrare, TULIP este certificat si auditat periodic pentru certificatele ISO 27001, ISO 9001 si ISO 14001 (pentru siguranta, calitate si managementul mediului)
Suntem, de asemenea, partenerul de argint al Microsoft pentru Microsoft Dynamics NAV